Hyrrä-ohjeita

Ongelmia Hyrrässä?

Tutustu usein kysyttyihin kysymyksiin, mikäli sinulle tulee ongelmia Hyrrä-järjestelmässä esimerkiksi hakemuksen syöttämisessä,  lähettämisessä tai allekirjoittamisessa.  Ohjeisiin kannattaa tutustua jo etukäteen!

Usein kysytyt kysymykset löydät tästä.

Hyrrä toimii parhaiten Mozilla Firefox -selaimella tai Chrome-selaimella. Explorer-selainta ei suositella käytettäväksi.

Hyrrää päivitetään jatkuvasti. Tästä syystä on tärkeää tyhjentää selaimen välimuisti aina Hyrrään kirjauduttaessa tai painamalla näppäimistöltä F5 (tai vastaavaa)-näppäintä, jolloin Hyrrän uusin versio saadaan käyttöön.

Hakemuksen tai maksuhakemuksen tekemiseen löydät ajantasaisen ohjeistuksen Ruokaviraston sivuilta eli täältä. Valitse oikeasta reunasta Oppaat -otsikon alta joko ylin linkki (hanketuet) tai toiseksi ylin (yritystuet).

Hanketoimija: Täältä löydät ohjeet myös Katso-tunnisteen luomiseen. Katso-tunnisteen hakemiseen ja Hyrrään kirjautumiseen löydät ohjeen tästä.

Yrittäjä: Katso-tunniste on poistunut käytöstä. Kaupparekisteriin kuuluvan yrityksen tulee tehdä valtuutus Hyrrän käyttöön www.suomi.fi => Valtuudet => Asiointivaltuus tai valtuutusoikeus => Maaseudun tuet ja etuudet => Maaseudun ja kalatalouden tukien ja korvauksien hakeminen tai Maaseudun ja kalatalouden tuki- ja korvaustietojen katselu.

Lisätietoa Suomi.fi-palvelusta täältä.

Ylä-Savon Veturin työntekijät auttavat sinua Hyrrä-ongelmissa.

 

 
 
Sivukartta | Tulosta | Sivun alkuun
Sunprofile